Garantie & klachten

Algemeen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@yazgibi.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Home Deco Kelimkussens

Onze kelim/Herki en hennepkussens worden met de hand gemaakt in Turkije en zijn bedoeld voor binnengebruik. 

Alle kussenhoezen en ritsen zijn voor verzending meerdere keren gecontroleerd. Wij geven géén garantie op de ritsen bij het zelf vullen van de kussenhoezen.

 

© 2018 - 2024 Yazgibi | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel